FAQ - Frequently Asked Questions - UNSTAINED.

Probeer en Abonneer nu één maand gratis op het UNSTAINED. CLEAN CASE. pakket met code: GRATIS

FAq

Nee, verzendkosten betalen is niet nodig. Deze nemen wij voor onze rekening. 

Alle verzendingen worden gedaan via PostNL. We leveren tot op het heden alleen in Nederland. PostNL hanteert een levertermijn van 1 tot 3 werkdagen.  Duurt het langer dan verwacht of denk je dat er iets mis is met je bestelling. Neem dan gerust contact met ons op!

Onze pakketjes zijn gemaakt op het standaard formaat van een brievenbus (38x26x3cm) oftewel brievenbuspakketjes. Dit betekent dat je zelf niet thuis hoeft te zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Als klant van UNSTAINED is het mogelijk om je zending te retourneren mits je dit binnen 30 dagen doet en de producten in originele staat zijn. Dit betekent dat je geld terug kan ontvangen wanneer de producten niet zijn gebruikt. Val je buiten de 30 dagen? Neem gerust contact met ons op om te kijken wat we voor u kunnen regelen! Het is mogelijk om een retourformulier aan te vragen via deze link.  Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Via de mijn accountpagina kun je wijzigingen doorvoeren betreffende je lidmaatschap, dus ook je levertermijn. Het aanpassen van je levertermijn kan eenmaal per zending. Nadat je de eerstvolgende zending hebt ontvangen kun je dit weer aanpassen. Per ongeluk een foutje gemaakt? Neem gerust contact met ons op en we passen het voor je aan.

We handelen volgens de privacywetgeving die vandaag de dag telt. Meer info over het privacybeleid van UNSTAINED. kun je hier vinden.

We bieden de gratis proefperiode aan om voor iedereen UNSTAINED. zo toegankelijk mogelijk te maken. 

Onze gratis proefperiode bevat dezelfde producten als wanneer je ze tegen betaling zou aanschaffen. Ook brengen we geen verzendkosten in rekening. Door middel van een kortingscode is het mogelijk de proefperiode te activeren. Er wordt een korting van 99% gegeven op de originele product prijs. In verband met koppelen van je betaalrekening met SEPA-incasso wordt er een minimaal bedrag in rekening gebracht. Het is altijd mogelijk om je eerstvolgende levering te annuleren. 

Door onze gratis proefperiode in te wisselen, gaat u akkoord met onze abonnementenservice. Uw eerste abonnement bestelling wordt verlengd aan het einde van de periode die door u is gekozen. Op de geplande verlengingsdatum van uw abonnement wordt de nieuwe bestelling automatisch in rekening gebracht via SEPA-incasso met onze abonnementsprijzen.

Om te voorkomen dat er kosten in rekening worden gebracht voor een nieuwe abonnement bestelling, moet u uw abonnement opzeggen vóór de geplande verlengingsdatum. Zodra uw abonnement bestelling al is aangemaakt, kunt u een volledige terugbetaling ontvangen door ons retourbeleid te volgen. 

Onze gratis proefperiode kan slechts eenmaal door elke klant worden ingewisseld. Klanten die onze gratis proefpromotie meer dan eens inwisselen, schenden ons beleid voor een gratis proefperiode en worden volledig in rekening gebracht tegen onze abonnementsprijs voor volgende ‘gratis’ proef bestellingen.

Hebben de vragen je niet verder kunnen helpen? Maak contact met ons door een mail te sturen naar info@unstained.nl. Of stuur ons een berichtje op whatsapp door op het whatsapp logo rechtsonder de pagina te klikken. Hopelijk kunnen wij je wel verder helpen!